torsdag 12. januar 2017

En knall gave til mannen


Som gjestedesigner i Ett Trykk hadde jeg et innlegg i bloggen deres i går. Så selv om mange av dere sikkert har sett dette så vil jeg også dele det på min egen blogg. De fleste mennene jeg kjenner ønsker seg egentlig ikke noe når en spør om ønsker til bursdag o.l. Men dette, dette tror jeg nok faller i smak hos de jeg kjenner iallfall.
Tagen er enkelt pyntet med barteknapper, hyssing, binderser, maskuline tekstremser og embosset tekst. Rundt ølflaskene som er kjøpt på Gulating har jeg surret gråpapir som er krøllet og rivd litt i. Det er festet med hyssing, og her er det også embosset en liten tekst på.

Bli inspirert og lag en gave til mannen til helga:):):) Og husk snacks til:):)










1 kommentar:

Heidi sa...

Dette var bare kjempekult alt sammen.
Flott ide, takk for inspirasjon.
Klem Heidi:)